Virtus Media
Promovare online sau marketing digital?

Marketing Online - Factorul decisiv in succesul afacerilor online.

O strategie de marketing digital, bine pusă la punct, oferă campaniilor de promovare online o șansă mai mare de succes și un cost mai redus pe rezultate.

EchipĂ bunĂ rezultate bune.

Creare conținut și administare cont rețele sociale

SERVICII DE PROMOVARE ONLINE

CONTENT MARKETING PE RETELELE DE SOCIALIZARE

Content Marketing pe retele de socializare: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram
Obtine aprecierea utilizatorilor retelelor de socializare (Awereness), cu postari de calitate si aminteste-le mereu de produsele si serviciile tale prin Content Marketing pe Social Media.
Paginile tale vor deveni mai cunoscute si astfel poti creste numarul de followers in timp.

CAMPANII GOOGLE ADS SI FACEBOOK ADS

CRESTE VANZARILE ONLINE PENTRU E-COMMERCE
AJUNGI LA PUBLICUL POTRIVIT MAI REPEDE DECAT CONCURENTII TAI
Indruma cat mai multi utilizatori sa vina la tine pe site, magazin online sau site de prezentare cu ajutorul Google Ads si Facebook Ads
Campaniile ADS inteligente, setate special pentru companie sau magazine online, transforma utilizatorii in potentiali clienti si numele companiei in brand de renume.

PROMOVARE ONLINE PRIN SOCIAL MEDIA

Campanii de promovare pe retele de socializaere - Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, You Tube
Serviciile si produsele tale pot deveni mai cunoscute prin postari create pentru a creste rata de distribuire.
Obtine rezultate maxime prin stabilirea unui funnel de vanzari, cu companii bine targetate in functie de varsta, sex, locatia si interesele utilizatorilor tai, cu bannere personalizate si rapoarte complete pe fiecare campanie.

Industria de marketing si publicitate online

Promovare online, optiune sau necesitate?

Promovarea online nu mai este o optiune ci o necessitate care aduce beneficii nelimitate.

Progresul incredibil al internetului din ultimii zece ani a schimbat complet peisajul de marketing online. Strategiile de promovare online tin pasul cu acest progres de  dezvoltatare.

Orice comerciant inteligent, din lumea afacerilor de astazi, foloseste puterea internetului pentru a ajunge in mod eficient la publicul tintă, în fiecare zi. Tot mai des apar noi site-uri web, retele sociale si canale online inovatoare si nu există semne de incetinire.

Metodele de promovarea online ofera o multime de avantaje fata de mediile de publicitate traditionale, permitand proprietarilor de afaceri sa trimita clientilor lor mesaje relevante, personalizate si in timp util, la o fractiune din cost.

Află mai mult

Avantajele promovarii prin social media

De ce campanii pe retele de socializare ?

Avantaje care

  1. Brand-ului companiei devine mult mai vizibil, cunoscut si apreciat
  2. Afisarea  produselor sau serviciilor companiei catre un public larg
  3. Obtii rate de conversii profitabile
  4. Tintirea exacta a potentioalilor clienti
  5. Posibilitatea redistribuirii pachetelor prin Comment sau Share
  6. Initiere de parteneriate si colaborari

Succesul se obtine cu strategii de marketing personalizate pentru fiecare client in parte, optimizand totodata bugetul dedicat Ad-urilor.

Calitatea în realizarea postarilor, a Advertorialelor, de bannere promotionale, a logo-ului brandului peste imagini, inspira profesionalism în prezentarea ofertelor.

CONTENT MARKETING - MARKETING DE CONȚINUT

Ce este marketingul de contunut?

Pentru a accelera cu adevărat creșterea și eficiența prin transformarea digitală a afacerilor necesită fuziunea dintre experiența clienților, strategie și consultanță,  ingineria și execuția tehnologiei.

Creați legături semnificative între clienți și mărci prin experiențe inovatoare de brand.

Marketing-ul tradițional devine din ce în ce mai puțin eficient, iar asta ne impinge  în perspectivă spre o cale mai bună.

Marketing-ul de conținut este o abordare strategică de marketing axată pe crearea și distribuirea unui conținut (text, imagini) valoros, relevant și consistent pentru a atrage și a păstra un public clar definit. In cele din urmă, va acționa profitabil în fața clienților.

Marketing de Conținut poate lua multe forme si poate fi distribuit pe multe canale și cât mai ușor de asimilat.  Exemple de forme de marketing:

Postări pe blog, Interviuri, Știri, Studii de caz, Semimarii online, Infografice, Podcasts-emisiuni audio, Conținut Video, Ebooks, Newsletters, Rubrici de Intrebari & Răspunsuri, Ghiduri de cumpărare

Prețuri

SERVICII PROMOVARE ONLINE

5 STARS

Ce spun clientii nostrii!!!

Informatii despre afacerile online

Ultimile noutati